Logo

Triunghi

Pornind de la oricare 3 elemente ale unui triunghi (laturi, unghiuri, perimetru, arie, raza R, raza r, înălțimi), poate determina toate celelalte elemente ale triunghiului.

Dacă triunghiul este imposibil, ne avertizează că nu există triunghi cu asemenea elemente.

În cazul în care triunghiul este nedeterminat (se dau 3 unghiuri), programul calculează un triunghi asemenea cu cel la care ne-am gândit.

În cazul în care există două triunghiuri posibile (de exemplu în cazul: a=10, b=12, A=40), programul determină acest lucru și ne cere să alegem pe care dorim să îl rezolvăm.

După calcularea tuturor elementelor (inclusiv razele cercurilor ex-înscrise!), se desenează triunghiul împreună cu liniile importante (pe rând): înălțimile, medianele, bisectoarele și cercul înscris, precum și cercul circumscris triunghiului.

Programul conține câteva mici bug-uri de calcul, absolut normale pentru acea perioadă, de aceea a fost creată versiunea "triunghi_modificat". În această versiune se folosesc tastele săgeți și Enter, în loc de tastele 6, 7 și I.

Ecrane de încărcare:

Canvas
Triunghi (1988)(Maxim, Iurie)(RO).scd (6.75 KB) - Liceul Dimitrie Cantemir București
Canvas
Triunghi (1988)(Maxim, Iurie)(RO).sqr (5.69 KB) - Liceul Dimitrie Cantemir București

Descarcă și joacă:

Triunghi (1988)(Maxim, Iurie)(RO).tzx (52.3 KB) - B-1
Triunghi (1988)(Maxim, Iurie)(RO)[m].tzx (52.2 KB) - B-1[m]

Imagini:

In game1
In-game1.png (4.78 KB)
In game2
In-game2.png (8.75 KB)
In game3
In-game3.png (4.54 KB)
In game4
In-game4.png (5.53 KB)
In game5
In-game5.png (3.48 KB)

Fișiere diverse:

Triunghi (1988)(Maxim, Iurie)(RO)[m].txt (2.84 KB) - B-1[m] Informații privind modificările