Logo

Script încărcare ecrane

Scriptul JavaScript poate încărca 3 feluri de ecrane:

Un fișier sqr poate să nu cuprindă tot ecranul. Astfel, când culoarea inițială a ecranului gol nu este potrivită, trebuie în prealabil să colorăm ecranul inițial cu o culoare dorită. Dacă dorim acest lucru, adăugăm un octet suplimentar de culoare la finalul fișierului .sqr, care va fi interpretat înainte de afișarea pătrățelelor (astfel încât dimensiunea fișierului va fi un multiplu de 11 + 1).

De exemplu, pentru Fotbal Logic, adăugăm octetul: 00110000 = 32 + 12 = 48 (FLASH 0, BRIGHT 0, PAPER 6, INK 0).

Scriptul ignoră atributul FLASH, care este incompatibil cu HTML.

Mai jos este exemplificat câte un fel din fiecare tip de ecran.

Ecrane de încărcare:

Canvas
Set de caractere (1994)(softec)(ro)-elite.scr (6.75 KB) - Set de caractere
Canvas
Triunghi.scd (6.75 KB) - Ecran de incarcare
Canvas
Triunghi.sqr (5.69 KB) - Ecran de incarcare patratel cu patratel