Nota autorilor:
Obiectivul cărții este acela de a reuni aspectele de implementare și de aplicații pentru grafica pe calculator în limbajele moderne de programare PASCAL și C, unele dintre subiectele abordate fiind în premieră la noi în țară.
Cartea se adresează studenților, chiar elevilor, cercetătorilor, cadrelor didactice și tuturor utilizatorilor calculatoarelor electronice din domeniul cercetării și proiectării asistate de calculator.
Utilitatea cărții rezultă din faptul că subiectele tratate sunt rezultatul colaborării dintre specialiști ce lucrează în învățămînt, cercetare și în domeniul elaborării de software, și sunt susținute de multe programe executate pe calculator, împreună cu imaginile grafice corespunzătoare.
VOLUMUL I, intitulat "IMPLEMENTARE", abordează particularitățile de implementare a aspectelor grafice atât pe minicalculatoare (compatibile PDP), cât și pe microcalculatoare (compatibile IBM-PC).
VOLUMUL II, intitulat "APLICAȚII", abordează aplicații de grafică pe calculator în domeniile: teoria fractalilor, teoria curbelor și suprafețelor, geometria de tip "TURTLE", trasarea curbelor pe dispozitivele de afișare grafică.
Mulțumiri: Dănuț Vornicu